*ADINA SAS-SIMONIAK-Noi informatii pe www.orizontcrestin.org din CHICAGO


ANIVERSARE-10 ianuarie -LA MULTI ANI, ADINA SAS-SIMONIAK !  salvatore dali_girona_spainadina sas-simoniak

    CLEPSIDRĂMâine, s-ar putea să nu mai fiu
    În lumea aceasta ce doare acut…
    Ajută-mă, Doamne, trăind azi să ştiu
    Să-mi cresc zborul tainic din lut.Să urc pe Golgota pe care mi-o dai
    În mine – popas către Ţara de Sus,
    De-aici ,să mă umplu cu îngeri din Rai,
    Clepsidră fiind cu nisipul tot scurs…

ADINA SAS-SIMONIAK

    -“Perpendiculara pe un colt de nemurire”***

NOI INFORMATII PE WWW.ORIZONTCRESTIN.ORG DIN CHICAGO

ADINASAS-SIMONIAK

    , ACTRITA, SCRIITOAREA SI INDRAGITA PREZENTATOARE A TELEVIZIUNII CRESTINE ROMANE(www.romaniantv.org) DIN CHICAGO,NE-A SCRIS SI NE ANUNTA DESPRE NOI INFORMATII APARUTE PE SITE-UL PERSONAL

www.orizontcrestin.org/

ORIZONT CRESTIN este un site pentru care Adina Sas-Simoniak investeste suflet si energie, din dragoste pentru oameni si Dumnezeu…. (MARIN MIHAI )

MAYRA
Sâmbătă, 28 August 2010 03:41
Dragii noştri dragi, care sunteţi mereu alături de noi,Pe 23 Iunie s-a născut a doua noastră fetiţă, MAYRA (Meira-lumină în lb. ebraică).V-o prezentăm acum în imaginea alăturată şi sperăm ca în curând să realizăm un album cu pozele micuţei Mayra.Îi mulţumim Domnului pentru cele două comori: Shanea şi Mayra! toti_patru
ADINA SAS-SIMONIAK – REMARCĂ  ÎN  AȘTEPTAREA  MUZEI

Stau resemnată la masa de lucru frământându-mi acea cută de pe frunte pe care muza nu mai vrea să o folosească acum ca loc de promenadă. Şi fiindcă se vede de la o poştă, n-am pic de ingenioasă inspiraţie, mă joc cu părul prins ca de cele mai multe ori, în clasica şi atât de necesara…“coadă de cal”, altfel aş inunda cu părul meu revărsat lumina ce umple spaţiul din cameră. N-am decât să aştept (peste sfertul academic) domnia-sa, muza, invocată deja prin oftaturile mele şi tăieturile nervoase ale unor idei spălăcite, ieşite din matca nimicului. Şi, de fiecare dată când stau neputinciosă în găoacea mea (apatică stare!), soţul meu îmi spune că trebuie să zbor, să cresc, să iubesc… Şi-mi dă “aripi”! Uite, şi-acum îl văd venind cu mersul său liber de îndrăgostit cu inima abundând de astre din nelumea asta: “Sperii muza cu aerul tău atât de crispat şi chinuit”, mă dojeneşte zâmbind.

Nu ştiu de ce, remarca lui mă face să mă gândesc: oare nu-i speriem şi noi pe cei departe de Dumnezeu, crispându-ne feţele (zadarnic!) să fim “spirituali”, când de fapt, dovedim că suntem atât de “umani”? Serioşi şi docili, parcă în aşteptarea unei sentinţe, ne târâm greoi prin lumea aceasta, purtând în spate (ca şi melcul cochilia), o mulţime de îngrijorări pe care le poartă şi cei care nu sunt creştini “practicanţi”. Dacă ai curiozitatea să priveşti feţele creştinilor dintr-o biserică, în timpul închinării înaintea Domnului, nu ştii ce să crezi: sau că ai greşit adresa sau că aceşti oameni nu se bucură de prezenţa unui Domn VIU, nu ştiu să adore un Dumnezeu care le-a dăruit cel mai mare dar: mântuirea. Trişti, rezervaţi, uneori   părem a fi condamnaţi la o viaţă de carceră.

După ce am absolvit Academia de Teatru, refuzând să mai trăiesc pentru scenă, – odată ce s-a produs în mine lucrarea Duhului Sfânt, metanoia (schimbarea minţii)-, cineva mi-a spus: “Te autocondamni la o viaţă de tristeţe, de plictiseală… De ce, când poţi să cucereşti lumea cinematografiei, să te bucuri de aplauze, flori, glorie?!” Vedeţi, cei din afară ne văd… oameni condamnaţi la… creştinism! Dar la cruce s-a produs eliberarea noastră, nu înrobirea! Unde este seninătatea creştinismului, dar bucuria învierii Domnului? Sigur că creştinismul nu este o… glumă, dar nici nu este un travaliu, iar noi nu suntem Sisifi contemporani!

Hristos este o alegere făcută cu bucurie de un om care a înţeles că Domnul este totul şi că nu poate trăi fără Dumnezeu. Nu poate respira decât aerul Lui purificator!  Bucuria trăirii cu Domnul trebuie să se vadă în noi, în trăirea noastră, în închinarea noastră, în mărturisirea credinţei noastre! Ea este o roadă a Duhului Sfânt, aşa cum găsim scris în Galateni 5:22. ……………………………………………………………………………………… Stau bucuroasă la masa de scris, petrecând cu privirea condeiului zglobia muză ce tocmai închisese uşa cerului în urma ei.
Adina Sas-Simoniak
Chicago, SUA
update 17.06.2013:
Dragi cititori,

estera

Pe prima pagina a website-ului http://www.orizontcrestin.org am publicat articolul “Copilul orfan si ghiozdanul” semnat de Rev. Ilie U. Tomuta.
Va lansam, cu ocazia aceasta, invitatia de a va implica in proiectele Misiunii Genesis, implinind astfel voia lui Dumnezeu.
Domnul sa va binecuvanteze!
Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773) 704-2430
orizont_crestin@yahoo.com
 ***
update
12.02.2013
Stimati cititori,
Va invit sa vizitati site-ul www.orizontcrestin.org, fiindca… avem noutati!Pe prima pagina am publicat un interviu cu Florence Joy Büttner, renumita cantareata crestina, scriitoare si actrita de nationalitate germana, interviu semnat de jurnalistul Octavian Curpas din Arizona, iar la rubrica Poezii, poezia “Iarna” de Mihai Horga si doua poezii ale Laurei Marinau: “O zi de Har” si “Bucuria creatiei”.

Va doresc multe binecuvantari, din mana buna a Domnului!
Cu pretuire,Adina Sas-Simoniak

Chicago
(773) 704-2430
orizont_crestin@yahoo.com
www.orizontcrestin.org

update 24 dec.2012
Dragi cititori,
Va invitam sa cititi noutatile de pe site-ul nostru: www.orizontcrestin.org
Pe prima pagina am publicat articolul “Sfarsitul de an – prilej de bucurie si melancolie” de Octavia Lupu, poezia “Bradutul” de Gheorghe Parlea si “Isus Hristos – singura si adevarata implinire a vietii” material semnat de Adina Sas-Simoniak.
Multumim ca ne sunteti alaturi. Dorim ca Dumnezeu sa va umple inima de bucurie, de pace si sa va daruiasca un An Nou binecuvantat si bogat in Harul sau!
HRISTOS S-A NASCUT!
Cu multa pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773) 704-2430
SFÂRȘITUL DE AN – PRILEJ DE BUCURIE ȘI MELANCOLIE

Luni, 24 Decembrie 2012 06:33
OCTAVIAN LUPUBucurești18.12.2012

O stranie melancolie mă încearcă la finalul fiecărui an pe măsură ce sunt tot mai aproape de sărbătorile de Crăciun. Imagini din diferitele momente similare ale vieţii îmi vin cu putere în faţa ochilor minţii. Retrăiesc clipe din copilărie când simţeam mirosul puternic al bradului împodobit ca un amestec de răşină revărsată din seva sa interioară şi de ciocolată emanată de nenumăratele bomboane care atârnau pe toate crengile sale. De fapt, nimic nu îţi conferă mai multă pace decât admirarea unui pom de Crăciun, de preferinţă natural, ce are darul de a-ţi fixa în memorie impresii de neşters.
Sunt clipe unice, pe lângă care trecem de multe ori nepăsători, iar alteori prea grăbiţi pentru a le mai da atenţie, momente când eternitatea pare să ne zâmbească binevoitor în ciuda efemerităţii noastre. Sunt adieri diafane ale unei plăcute făgăduinţe că anul care va urma va fi mai bun, mai plin de realizări şi mai fericit, că tot ce este rău sau încurcat s-a topit, iar un nou început îţi stă în faţă de acum înainte. Nu este de mirare că mulţi dintre noi încearcă în astfel de clipe să promită schimbări majore ale vieţii şi să fie sinceri în dorinţa de a schimba tot ceea ce s-a dovedit a fi lipsit de sens sau conţinut.
Dar pentru alte persoane sfârşitul de an poate însemna retrăirea acelor fragmente de timp când erau încă alături de cei dragi şi care din diferite raţiuni au dispărut din cercul celor apropiaţi. Fie au plecat de lângă noi în lumea cea mare, fie au trecut dincolo de orizontul acestui timp pe care îl trăim. Şi atunci, experienţa devine cumplit de dureroasă, chiar agonizantă, înnegurând viziunea pentru ceea ce va urma în noul an. Nu este nimic mai descurajator decât să ai înaintea ta imaginea unei experienţe fericite ce nu se mai poate repeta vreodată

***********18 .09.2012

Stimati cititori,
Am primit cu bucurie la redactie un material semnat de Radu Oprea, despre aniversarea unui an de existenta a  Bisericii  “Agape” din Peoria, Arizona.
Va invitam sa cititi articolul  “Biserica Agape – Peoria, Arizona: momente inaltatoare la evocarea unui an de existenta!”  pe prima pagina a website-ului www.orizontcrestin.org
LA MULTI SI BINECUVANTATI ANI, AGAPE!
Cu pretuire,
 
Adina Sas-Simoniak

_____29 aug.2012

Stimati cititori,
Asa cum stiti din ultimul meu mesaj, un deosebit om al lui Dumnezeu a fost chemat Acasa de Cel pe care L-a slujit cu dedicare, din toata inima. Acesta a fost Dr. P.P Job.
Pe prima pagina a site-ului www.orizontcrestin.org va invitam sa cititi articolul:“A plecat acasa la Domnul omul cu numele Iov”, semnat de Ilie U. Tomuta, care a colaborat mult cu Dr. P.P Job, spre slava lui Dumnezeu.
 
De asemenea, am publicat articolul: “ O lumina s-a stins pe pamant pentru a straluci in cer”, scris de Ruth Tomuta, care a facut o vizita misionara in India si care l-a cunoscut pe Dr. P.P Job.
La Articole Crestine va invitam sa cititi un material semnat de Pastor Florin Cimpean: “ A Hero of the Persecuted Church”.
Va prezentam cu drag si o galerie foto cu imagini dintr-o vizita misionara in India, fotografii pe care Ilie U. Tomuta ni le-a pus la dispozitie.
Multumim ca ati ales sa vizitati website-ul nostru.
Domnul sa va binecuvanteze!
Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773) 704-2430

11.07 .2012______________

Dragi cititori,
Avem noutati pe prima pagina a website-ului http://www.orizontcrestin.org, de aceea va invitam sa ne vizitati.
“O privire la fereastra lumii a treia”, asa se numeste articolul semnat de Ilie U. Tomuta, directorul Misiunii “Genesis” din Chicago, care a fost recent in misiune in Mozambic impreuna cu un grup de frati.
De asemenea, am postat un video clip cu aspecte din slujirea in Mozambic.
Va asteptam impresiile si va indemnam sa mijlociti si sa ajutati ca Evanghelia sa fie raspandita pana la marginile pamantului.
Domnul sa va binecuvanteze!
Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773) 704-2430

*************

21 martie 2012————–

Stimati cititori,
Va invitam sa cititi noutatile de pe www.orizontcrestin.org
Am publicat pe prima pagina a website-ului nostru, poezia “Da-mi mana, s-o sarut!” de Gheorghe Parlea si o recenzie la cartea autorului si jurnalistului Octavian Curpas, “Exilul romanesc la mijloc de secol XX”, recenzie semnata de conferentiar universitar Luminita Cristina Petcu.
Dumnezeu sa va binecuvanteze!
Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773) 704-2430

*************1martie 2012:

Stimati cititori,
Pe prima pagina a website-ului www.orizontcrestin.org am publicat ACUPUNCTURA, HOMEOPATIA, RADIESTEZIA, BIOENERGIA, CRISTALOTERAPIA, TEHNICA REIKI DE PUNERE A MAINILOR functioneaza in “duhul si puterea Satanei”,semnat de Ioan Ciobota si CRIZA CUVANTULUI de Pastor Ionel Pop.oameni_vorbind
Multumim ca ne sunteti alaturi.
Domnul sa va daruiasca multe binecuvantari!
Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago
(773)  704-2430

************9 febr.2011:

Stimati cititori,

 

Va aducem in atentie ultimele noutati publicate pe website-ul www.orizontcrestin.org


Pe prima pagina va invitam sa cititi articolele  “Opera lui Thomas Kinkade – Frumuseţea creaţiei divine traspusă în lumină şi basm”, semnat de Gheorghe A. Stroiadin Adjud

si “Intalnirea cu Isus pe Luna l-a transformat pe totdeauna pe un astronaut” de Tabita  Magdut.


Dumnezeu sa va binecuvanteze!

 

Cu pretuire,


Adina Sas-Simoniak

*****************20 ian. 2011

Stimati cititori,


Va prezentam noutatile publicate pe website-ul www.orizontcrestin.org


Pe prima pagina va invitam sa vizionati un material video realizat de Televiziunea Crestina Romana din Chicago despre calatoria misionara a directorului Misiunii Genesis, Ilie U. Tomuta in Mozambic.Multumim Televiziunii Crestine Romane, in special lui Petru Amarei, pentru permisiunea de a prelua acest material.


Tot pe prima pagina am publicat “Lumina armoniei”, proză scurtă din volumul în curs de apariţie: “Accidente pe autostrada sufletului”, de Gheorghe A. Stroia din Adjud, iar la rubrica Poezii, doua poezii de Vasile Militaru.


Multumim ca sunteti alaturi de noi.

RUGĂCIUNE-versuri de VASILE MILITARU PDF Imprimare Email
Joi, 20 Ianuarie 2011 06:14
Mărire Ţie, Doamne Sfinte,
Că mi-ai dat viaţa „o comoară „
Mi-ai dat lumină, mi-ai dat minte
Şi toate câte mă-nconjoară.Să fiu mereu iubit de Tine
Eu voi munci din răsputere,
Mereu voi face numai bine
Şi voi fi numai mângâiere.Voi înflori prin fapte bune
Aşa cum înfloreşte mărul
Şi-n toată vorba mea voi spune
De-a pururi numai adevărul.Cu toţi copiii voi fi frate
Şi nu voi şti ce este ura
Spre clevetiri şi nedreptate
Eu, Doamne, n-oi deschide gura.Flămândului s-astâmpăr chinul
Voi frânge pâinea mea în două
Voi fi curat precum e crinul
Scăldat în boabele de rouă.Cu milă inima-mi va bate
Şi voi iubi cu milă sfântă
Pe orişicare vietate
Ce-n lumea asta nu cuvântă.Aşa mă leg, cu dor fierbinte,
Să-mi fie fapta şi cuvântul
Şi-aşa ajută-mi, Doamne Sfinte,
Cum îmi voi ţine legământul.

Va apreciem si ne rugam sa fiti binecuvantati de Domnul nostru bun.


Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

(773) 704-2430

orizont_crestin@yahoo.com

www.orizontcrestin.org

****************************************

MESAJUL ÎNTRUPĂRII
Vineri, 24 Decembrie 2010 06:54
Adina Sas-Simoniakglob_de_craciunVorbesc în amurg  cu amintirile mele
Ce abundă-n seifuri şi-n ascunse unghere,
Trezite de dor de-un colind colindat
Şi purtate prin mine ca “Steaua” prin sat…Amintiri ce vorbesc de apuşii bunici,
Povestind de Isus copiilor mici,
Cum Domnul coboară în lumea de gheaţă
Să ne ridice fiinţa din moarte la viaţă.Pe masă respiră gutuile coapte
Şi fulgi la ferestre dansează în şoapte.
Isus se naşte iar, desprins din Scriptură
În lumea robită de păcat şi de ură.

***************19 dec.2010************************

Dragi cititori,

 

Pe prima pagina a website-ului www.orizontcrestin.org , colega noastra, Tabita Magdut ne aduce in atentie o stire interesanta: “Sondajul Rasmussen raporteaza ca cei mai multi americani doresc sa auda urarea Craciun fericit”.


De asemenea, tot pe prima pagina, Mihaela Hegstrom ne vorbeste despre cum Domnul Si-a arata indurarea si a vindecat-o de cancer.


Va dorim un sfarsit de saptamana binecuvantat!

 

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

(773) 704-2430

Chicago

orizont_crestin@yahoo.com

www.orizontcrestin.org

****************************aug.2010*******************

pe Pe prima pagina a site-ului www.orizontcrestin.org va invitam sa urmariti un videoclip cu Gianna Jessen, supravietuitoare a avortului si un videoclip despre Dumitru Cornilescu (narator pastor Petru Hututui, editor Florin Calinescu).


La Articole Diverse, colega noastra

Tabita MagdutTabita Magdut ne relateaza o stire interesanta: “Proprietarii de afaceri din China au descoperit că angajaţii creştini sunt muncitori mai buni”.
 

Cristian Albu din Resita, colaborator si webmaster, ne trimite cateva fotografii la rubrica Album Foto, Poze Cristian Albu.


Va rog sa vizitati si rubrica Anunturi si va rog sa va aduceti aportul pentru a-l ajuta pe Alexandru Seceleanu.


Multumim ca sunteti alaturi de noi.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

 

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

(773) 704-2430

orizont_crestin@yahoo.com

www.orizontcrestin.org

************13 iunie 2010**********

Stimati cititori,

Va invitam sa cititi noutatile de pe site-ul www.orizontcrestin.org

Pe prima pagina, Cristian Petru Balan ne povesteste despre Tel-Aviv, in articolul “Tel-Aviv, Dealul Primaverii”.

La rubrica “Familie”, Octavian Curpas din Arizona a scris o recenzie la cartea “Ce vrea Dumnezeu sa stiu despre viata de familie” a pastorului Cristian Barbosu (Biserica “Metanoia”, Arad).

La rubrica “Poezii” am publicat poezii semnate de Marcel Vasilache, un roman stabilit in Mexic.

Multumim pentru rugaciuni si incurajare.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

(773) 704-2430

orizont_crestin@yahoo.com

www.orizontcrestin.org

——–3 aprilie—————

Stimati cititori,

Suntem in pragul sarbatorii Invierii Domnului si materialele postate pe site-ul www.orizontcrestin.org ne indreapta atentia spre jertfa Domnului prin care El ne-a oferit tuturor sansa mantuirii.

Pe prima pagina am publicat articolul “Mesajul invierii” semnat de pastorul Luigi Mitoi (Biserica Penticostala “Betania”, Chicago), poezia “Rugaciune de Sfintele Pasti”de Cristian Petru Balan si videoclipul “Hristos a inviat din morti” al parintelui Marian Marcus – Oastea Domnului, Episcopia Ortodoxa Caransebes.

La rubrica Media va invitam sa vizionati si videoclipul “Nu-I singur Iuda vinovat” al parintelui Marian Marcus.

La rubrica  Poezii am publicat poezia “E primavara” scrisa de tatal meu, Teodor Sas, in ultimele lui zile din viata si “Cina cea de taina” a lui Carmen Sylva.

Pastorul Deliu Ionut ne-a trimis doua poezii de Paste si va invitam sa le cititi la rubrica Poezii.

Tot la rubrica Poezii, in volumul “Clepsidra cu sentimente” am publicat poezia “Chemarea divina” a Adinei Sas-Simoniak. Poezia a fost de asemenea publicata pe website-ul

www. bruxellesmission.org si  pe www.intercer.org

Va multumim ca sunteti alaturi de noi, ne incurajati si va rugati pentru noi.

Fiti plini de lumina Invierii Domnului, emanati iubirea Lui si marturisiti tuturor minunea mantuirii daruita noua prin credinta!

HRISTOS A INVIAT!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

*********

ADINA SAS-SIMONIAK

CHEMAREA DIVINA

Plâng a Golgotă şi lacrimi se scurg
În seiful de dor reflectat în amurg.
Şi Crucea înfiptă în orizontul albastru
Îmi dă iarăşi aripi să zbor ca un astru.Bătăile cuielor în palmele Tale
Le-aud ca pe-un clopot ce bate a jale.
Privirea-Ţi de sânge-mi pătrunde-n unghere
Şi-mi spală trecutul cu multele rele.Răpus de păcate Te zbaţi în durereŞi mulţimea setoasă chiar viaţa Îţi cere…Te opreşti în genunchi, cu crucea în spate
În faţa atâtor suflete moarte…Aşa Te-am găsit… cu cununa de spini
Aşteptând să Te las durerea s-alini.
La uşa închisă de păcate-n delir
Ai bătut să-mi aduci în palmele-Ţi mir.M-ai chemat să mă scoţi din ruine de fum,
Să-ntorci viaţa mea de pe-al iadului drum.
Şi, Doamne, ce har viaţa-ntreag-a cuprins
Când „da”-ul meu cerul senin a atins!Prin faţa Ta, Domnul trece pe cale
Şi-ţi oferă iertare prin rănile Sale.
Acum este ziua când poţi să-L primeşti
Şi sufletul ros de păcat să-nnoieşti. Mă rog să asculţi chemarea divină
Ce curge din ceruri ca apa cea lină,
Mă rog să primeşti viaţa veşnică-n dar
Plăsmuită-n durere pe Crucea de-amar.

TEODOR SAS

E PRIMĂVARĂ…
E primăvară, cald şi soare,
Miresme prin văzduh plutesc,
Caişii-mpodobiţi în floare
Parfum suav iar răspândesc.Albine, fine lucrătoare
Din flori în flori culeg nectar
Şi, scuturând din aripioare
Se duc, se duc şi-apoi vin iar.Şi răspunzând ca la chemare
Au apărut din găuri mici,
De zor făcând plajă la soare
O colonie de furnici.Verdeaţa e mai verde-n zare
Zâmbind la-al soarelui viu jar.
La prânz căldura e mai mare
Şi toate-n jur săltând îmi par.O salcie de baltă-n floare
În juru-i răspândind parfum
Cu mâţele-i pân’ la picioare
Sărută colbul de pe drum.Când îmbătat de-aşa splendoare
Pe cer privirea ţi-o ridici,
Vezi stoluri, stoluri de cocoare
Şi-auzi cântat de rândunici.Acum e mare sărbătoare!
“Hristos a înviat!”, vă spun.
Dar cât de viu în noi e oare
Acel ce-I infinit de bun?Cât de aprinşi suntem de dor
De a trăi doar pentru Domnul
O primăvară-n orice nor,
Veghind, să nu ne prindă somnul?Acum, când primăvara-n vene
Îmi circulă cu stropi de soare,
Fiinţa mea azi se proşterne
În faţa Ta, slăvite Doamne! Teodor Sas

———28 martie——–

Stimati cititori,

Ne bucuram sa va prezentam noutatile de pe website-ul www.orizontcrestin.org

Pe prima pagina am publicat poezia “Floriile” semnata de pastorul Deliu Ionut (First Romanian Baptist Church, Chicago), un eseu al Adinei Sas-Simoniak, “De la glorie la dezamagire” si  tot pe prima pagina va invitam la un vernisaj de pictura al maestrului Alexandru Darida, vernisaj care va avea loc in data de 13 aprilie. Mariana Cuceu si Marcel Cuceu ne dau mai multe informatii in acest sens, in comunicatul de presa trimis la redactia site-ului nostru.

La rubrica Articole diverse, colegul nostru Octavian Curpas din Arizona ne prezinta recenzia la cartea de versuri “Trecerea prin icoana” a poetului Ionatan Pirosca.

La rubrica “Poezii”, o alta poezie de Florii a pastorului Deliu Ionut.

De asemenea, va invitam sa vizitati pagina de internet a avocatului Dimitrie Bogdan Umbrarescu, partenerul nostru, intrand la Linkuri- Personal Website- Website-ul Avocatului Bogdan Umbrarescu(http://www.umbrarescu-law.com/)

Multumim ca ati ales sa vizitati website-ul www.orizontcrestin.org

Va dorim o sarbatoare a Floriilor plina de bucurie si de florile credintei!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

(773) 704-2430

orizont_crestin@yahoo.com

www.orizontcrestin.org

——–7 martie 2010———-

Stimati cititori,

Se apropie 8 Martie, Ziua Mamei si redactia noastra doreste LA MULTI ANI tuturor mamelor.

Cu acest prilej am publicat pe prima pagina a website-ului www.orizontcrestin.org poeziile “Mama” de Traian Dorz si  “Cantec femeiesc” de Adrian Paunescu.

Tot pe prima pagina veti putea citi cateva note biografice despre Rodica Stan, doctor in stiinte geologice din statul Michigan, care ne-a trimis trei eseuri: “Revederea Mamei”, “Intoarcerea acasa” si “Doamne Iisuse”, publicate la rubrica “Eseuri”.(RODICA STAN.BIOGRAFIE :http://www.orizontcrestin.org/index.php?option=com_content&view=article&id=366:rodica-stan-biografie&catid=68:eseuri&Itemid=83)

La rubrica “Sanatate”, biolog Lavinia Roman in din Italia ne vorbeste despre importanta a doua vitamine, in articolul: “Despre vitamina B1 si vitamina B2”.

Va dorim un sfarsit de saptamana binecuvantat!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

(773) 704-2430

www.orizontcrestin.org

 15 febr.2010——————————————–

Stimati cititori,

In aceste zile, redactia noastra a publicat cateva noutati pe website-ul www.orizontcrestin.org, de aceea va invitam cu drag sa ne vizitati.

La rubrica “Anunturi” va ducem in atentie situatia familiei Mot din Arad care are nevoie de ajutorul nostru. Haideti sa dam dovada ca suntem crestini autentici si sa ajutam aceasta familie greu incercata!

Pe prima pagina puteti citi o stire interesanta: “Fiul unui preot voodoo ii conduce la Cristos pe concetatenii lui din Haiti”, de colega noastra Tabita Magdut.

Tot pe prima pagina, profesorului Dumitru Buhai i-am publicat eseul:

”Doamne, ce minune sa fii om!”(http://www.orizontcrestin.org/index.php?option=com_content&view=article&id=363:doamne-ce-minune-sa-fii-om&catid=68:eseuri&Itemid=83=

De asemenea, ne bucuram sa va prezentam si un interviu cu Prof. Ioan Panican realizat de Teofil Tripo din Montreal: “Focul credintei”.

Multumim ca sunteti alaturi de noi.

Sa fiti binecuvantati din abundenta si protejati de mana Domnului!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

———26 ian.2010…….

Stimati cititori,

Va invitam sa cititi noutatile pe care vi le oferim pe website-ul www.orizontcrestin.org.

Pe prima pagina va prezentam un videoclip cu un predicator de marca: Louie Giglio, despre maretia lui Dumnezeu.

Pastorul Deliu Ionut de la First Romanian Baptist Church din Chicago ne-a trimis spre publicare poeziile: “Omul care e-n spartura” (poezie publicata pe prima pagina) si “Grea e viata de credinta?” (publicata la rubrica “Poezii”).

Tot pe prima pagina anuntam aparitia cartii de versuri “Laude in furtuna” semnata de Mihaela Hegstrom.

La rubrica “Articole diverse”, un articol de Tabita Magdut: “Programul de timbre pentru 2010 al Serviciului Poştal SUA recunoaşte meritele Maicii Teresa”.

Tot la aceasta rubrica va invitam sa cititi un material “cu talc” cules de Claudia Keuterman (Zwolle, Olanda): “Cizmulitele”.

Multumim pentru rugaciuni, prietenie si incurajare.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

Chicago

——–24 dec. 2009—-
HRISTOS S-A NASCUT!

    Sarbatoarea nasterii Domnului sa va aduca in suflet bucuria mantuirii pe care sa o raspanditi ca pe o mireasma in jurul dvs., marturisind prin viata si vorbire cat de minunat este Dumnezeu!Ne rugam ca Domnul sa va daruiasca un AN NOU in care sa Isi reverse din abundenta harul peste viata dvs.V-am pregatit si noutati, de sarbatori!Pe prima pagina a website-ului http://www.orizontcrestin.org va invitam sa cititi articolul “Darurile intruparii” de Pastor Sorin Sabou (Biserica Baptista “El Roi”, Chicago). La articol am atasat un tablou inedit pictat de Cristian Petru Balan.Tot pe prima pagina am publicat articolul “Aniversarea eroului” semnat de Pastorul Luigi Mitoi (Biserica Penticostala “Betania” din Chicago).Va invitam sa ascultati colindul “Ia sculati voi, ce dormiti!”, interpretat de Pr. Marian Marcus, Oastea Domnului (Episcopia Ortodoxa Caransebes).La rubrica “Poezii” va veti putea bucura de doua poezii ale poetului George Cosbuc: “In seara de Craciun” si “Nasterea Mantuitorului”.La “Articole diverse”, Octavian Curpas din Phoenix, Arizona ne-a trimis recenzia la cartea de versuri “Perpendiculara pe un colt de nemurire” semnata de Adina Sas-Simoniak.De asemenea, la rubrica “Eseuri” am publicat eseul: “Isus Hristos – Singura si adevarata implinire a vietii noastre” de Adina Sas-Simoniak (publicat si pe http://www.valcea-turism.ro, http://www.phoenixmission.org, http://www.bruxellesmission.org si http://www.pasi.ro)Multumim ca ati ales sa vizitati site-ul nostru, sunteti alaturi de noi si ne purtati in rugaciune.Dumnezeu sa va binecuvanteze!Cu pretuire,Adina Sas-Simoniak & Fam.Chicago————-5 decembrie 2009——————————-

Stimati cititori,

    Avem noutati pe care vi le oferim cu drag, pe website-ul

www.orizontcrestin.org

    Pe prima pagina am publicat articolul “Iertarea cere iertare” de James Foster (“Oastea Domnului”, Sambateni, Jud. Arad) Tabita Magdut ne anunta ca “primarul orasului Londra ii lauda pe pastorii ambulanti pentru schimbarea pe care au adus-o capitalei”. Ne reintalnim in cadrul site-ului, cu colegul nostru, Octavian Curpas din Phoenix, Arizona care a scris o recenzie la cartea

„Umblarea cu Dumnezeu, in unire cu Domnul Isus Hristos, sub calauzirea Duhului Sfant” de Dr. Iosif Ton – Un volum despre esenta credintei crestine.Va multumim ca ati ales sa vizitati www.orizontcrestin.orgVa dorim un sfarsit de saptamana binecuvantat!Cu pretuire,Adina Sas-Simoniak

    ————-

DRAGI PRIETENI,20 noiembrie 2009

    Pe prima pagina a website-ului

www.orizontcrestin.org

    va invitam sa cititi un articol semnat de pastorul Luigi Mitoi(Biserica Penticostala “Betania”, Chicago): “Lucruri mici care fac pagube mari”.Colaboratoarea si prietena noastra, Dorina Mitra din Arad ne-a trimis un interviu pe care i l-a luat unui “om al muntelui”, alpinistul si medicul Marius Orban.

    De asemenea, tot pe prima pagina, Pastorul Deliu Ionut de la First Romanian Baptist Church, Chicago, ne invita la aniversarea a 95 de ani de la infiintarea bisericii, duminica, 22 noiembrie, ora 10.Multumim ca sunteti alaturi de noi.Va dorim un sfarsit de saptamana binecuvantat! Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

    ————–

7 NOIEMBRIE 2009.

    Va invitam sa cititi ultimele materiale postate pe website-ul http://www.orizontcrestin.org Pe prima pagina, articolul “Zeciuala” semnat de Pastorul Petru Hututui din Botosani, Romania.

pastor constantin aninoiu

    Pastorul Constantin Aninoiu din Pitesti a fost in Insula Patmos si ne-a trimis articolul “Scurte comentarii din si despre insula Patmos” .Tot pe prima pagina, colega noastra, Tabita Magdut ne aduce in atentie ca “Notificarea parentala cu privire la avortul efectuat de minori a devenit lege in statul Illinois”
    La Album foto, Sorina Neamtu si-a imbogatit galeria cu noi fotografii. Va invitam sa vizitati “Sorina Neamtu-Album”!Sa aveti un sfarsit de saptamana binecuvantat!Cu pretuire,Adina Sas-SimoniakChicago
    —————————–

leprozeria_2orizontcrestin

    Pe site-ul nostru http://www.orizontcrestin.org veti gasi noi informatii.Pe prima pagina,un cantec video “Din tine am venit, iubire”, interpretat de preotul Marian Marcus de la Oastea Domnului (Episcopia din Caransebes).

Alte materiale video asteapta sa fie vizionate la rubrica MEDIA.

Tot pe prima pagina am publicat articolul “Biserica Crestina a celor leprosi din Coimbatore, India”(in foto), semnat de Prezbiter Ilie U. Tomuta, directorul Misiunii Genesis.

La rubrica Album Foto ,va invitam sa vizitati galeria foto pe care ne-o pune la dispozitie Ilie U. Tomuta si care cuprinde multe imagini din India (India-Albumul lui Ilie U. Tomuta)

La aceeasi rubrica, Lia Deznan ne invita sa ii vizitam galeria foto (Galerie foto-Lia Deznan)

Dorim ca bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Cu pretuire,
Adina Sas-Simoniak
Chicago

————–SEPT.-OCT.2009-ULTIMELE NOUTATI  PE ORIZONT CRESTIN——

orizontcrestinVa simtim aproape si ne bucuram sa va comunicam noutatile de pe site-ul http://www.orizontcrestin.org

Pe prima pagina va prezentam un documentar despre misiunea pe care Simona Caba o face in Mozambic.

Tot pe prima pagina veti putea citi un interviu cu interpretul de muzica crestina Oliviu Moga, despre intoarcerea sa din lume la Domnul domnilor.

eminescuLa rubrica “Poezii” va invitam sa cititi o poezie crestina necunoscuta a celui mai mare poet roman, Mihai Eminescu, pe care Cristian Petru Balan a descoperit-o in 2007 si o face publica prin site-ul nostru. Poezia se numeste “Imn religios”.

La rubrica “Anunturi”, pastorii Nelu Peia, Nelu Demeter si Ilie Popa va invita la “Intalnirea nationala de post si rugaciune pentru trezire spirituala si transformare” care va avea loc la Baile Felix.

La “Articole diverse”, colega noastra, Tabita Magdut ne aduce la cunostinta o stire senzationala: Descoperirea Amfiteatrului din Tiberias, “una dintre cele mai importante descoperiri din istoria poporului evreu”.

Multumim ca sunteti alaturi de noi.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Cu pretuire,

Adina Sas-Simoniak

—————————————————————————————————
poza_adina_shanea_si_simi-resized PE ACEST BLOG,DESPRE ADINA SAS-SIMONIAK, MAI PUTETI CITI:

180px-Cristian_petru_balan * ADINA SAS-SIMONIAK, POETA ROMANCA DIN CHICAGO-“O dezmierdata a muzelor”-recenzie la volumul de versuri PERPENDICULARA PE UN COLT DE NEMURIRE, realizata de scriitorul romano-american CRISTIAN PETRU BALAN

http://mihaimarin.wordpress.com/2009/04/04/adina-sas-simoniak-poeta-romanca-din-chicago/

**ADINA SAS-SIMONIAK. ORIZONTCRESTIN-Interviu cu scriitorul romano-american CRISTIAN PETRU BALAN

http://mihaimarin.wordpress.com/2009/04/02/cristian-petru-balan/

5 comments on “*ADINA SAS-SIMONIAK-Noi informatii pe www.orizontcrestin.org din CHICAGO

  1. Pingback: ORIZONT CRESTIN ,WEBSITE-UL SCRIITOAREI ADINA SAS- SIMONIAK DIN CHICAGO « Mihaimarin’s Blog

  2. O rog foarte mult pe sora Adina sa-mi trimiat un mail cu adresa la care pot sa o contactez.Am ne voie de ajutorul dansei intr-o problema urgenta.( nu financiara).Multumesc

    • Doamna Daniela DORZ,

      va multumesc pentru vizita pe blog.

      Am transmis mesajul dv. in SUA.

      Doamna Adina Sas-Simoniak, deosebit de amabila,receptiva la orice problema,desi era foarte ocupata ,mi-a confirmat ca va incerca sa va contacteze chiar astazi.

  3. Multa Pace! Am un anunt umanitar pe site-ul orizont crestin.Pana in prezent nu a,avut ecou..Nadajduiesc ca Domnul sa-l puna pe inima cuiva.Eu sunt pensionar de boala am 37.ani,si am un copil bolnav de Adhd,si orfan de mama.Avem o situati f.grea ! Avem nevoie de ajutor! Telf.0749583358..eu nu am pc.scriu de pe telefon.Prov.19:17…Evrei.6:10..Fiti Binecuvåntati !

  4. ma bucur sa va cunosc ma numesc pistricean florin sunt din maramures locuisc in belgia cu sotia si fetita noasrtra .sunt membru in biserica elim crestina evnghelica aproximartiv 800 membri.am fost calugar monahal in manastrea nicula cluj 9 ani l-am primit pe dl isus si de11 ani m-am intos la el.sunt misionar al bisericii si neicetat martrisesc lucrarea de mantuire al oamenilor.merg in manastiri si vorbesc cu ei de dl isus. peste 120 preoti si calugari s-au intors la dl.cine doreste sa ma contacteze sunt dispus oricind nr tel 0032487163599 dl isus sa va binecuvinteze si sa va pazesca amin.

Lasă un răspuns

