SIMONA VARZARU-HOROSCOPUL URANIA, CEL MAI POPULAR HOROSCOP


update 2014


simona varzaru-horoscop urania

HOROSCOPUL URANIA ESTE CEL MAI POPULAR HOROSCOP, REALIZAT CU MARE DARUIRE,TALENT SI PROFESIONALISM DE INEPUIZABILA SIMONA VARZARU-ASTROLOG, SCRIITOARE SI JURNALISTA DE RENUME.(MARIN MIHAI)

http://feeds.feedburner.com/HoroscopUraniaHoroscop2010  2013

Bucuresti
(România)
Braşov(România)
Arad(România)
Sibiu
(România)
Cluj
(România)
Iaşi(România)
Timişoara
(România)
Constanta
(Romania)
Oradea
(România)
Baia Mare
(România)
Satu Mare
(România)
Piatra Neamţ(România)

****Doamne, rugamintea mea la tine ,pentru 2014, este sa-mi dai un cont gras in banca si un corp slab. Te rog sa nu le mai incurci, cum ai facut-o anul trecut!…**************

The size of planets

*************

Horoscop Urania 2014

HOROSCOP URANIA: 2014-Profilul astrologic al săptămânii viitoare, împreună cu analiza pentru fiecare zodie

Bani, familie, dragoste, carieră. Horoscop Urania vă dezvăluie aspectele favorizate de astre, dar și lucrurile mai puțin plăcute ce vă guvernează zodia în săptămâna 

  2014

AFLA HOROSCOPUL saptamanii in curs, AICI

http://www.b1.ro/stiri/monden/urania-prezinta-horoscopul-saptamanii-13-19-aprilie-la-pasul-fortunei-afla-ce-iti-rezerva-astrele-video-80271.html

  http://inregistrari.b1.ro/view-pasul_fortunei-86.html

***********************************************************************

youtube.MARIA NAZIONALE-” CIAO,CIAO “:

youtube.Maria Nazionale-Storie’è Piccerelle:

****

VIATA E FRUMOASA !

LA VIDA ES BELLA -ERNESTO CORTAZAR

LOTO- 6/49- ROMANIA———————

 

1.CALENDAR ORTODOX :

click, aici :http://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/

(20 aprilie 2014-Sfintele  PÀSTI)

<

MARIA CRISTINA CRACIUN- “Shirley Temple a Romaniei”

Maria Craciun , din Galati,in varsta de 10 ani,  va reprezenta România la prima editie a Festivalului de Creatie pentru Copii “San Remo Junior”,in aprilie 2010.MULT SUCCES !

2. CALENDAR EVENIMENTE……CLIK PE CE DATA DORITI SI AFLATI CE EVENIMENTE AU AVUT LOC——————
kk-maka
 

 

VOTEAZA SI TU  MARIREA ALOCATIEI PENTRU COPII LA 100 RON !

 
Voteaza si tu marirea alocatiei la 100 lei noi

(1 milion de lei vechi)! Intra pe www.alocatie. ro

si voteaza ! Mai trebuie 920778 voturi si cererea noastra va fi aprobata de

 guvern!

 

 Guvernul va aproba cererea noastra daca vom reusi sa o strangem 1 000 000 de voturi.
——————————

BELEN- ” 17 PRIMAVER

AS”

12 thoughts on “SIMONA VARZARU-HOROSCOPUL URANIA, CEL MAI POPULAR HOROSCOP

  1. La multi ani!
    Va scrie cineva care urmareste emisiunea dumneavoastra si care crede ca sunteti cel mai bun astrolog. Nu spun asta ca sa flatez ci pentru ca in timp unele lucruri spuse in emisiunea dumneavoastra – eu fiin zodia leu- s-au adeverit , chiar daca au fost lucrururi neplacute, asta ajutandu-ma sa inteleg anumite lucruri si mai presus de toate sa realizez ca in vreme de cumpana persoanele in care aveam incredere ca ma vor ajuta, acelea m-au deazamagit cel mai mult. Singurul care m-a ajutat in tot acest timp a fost Dumnezeu, care chiar atunci cand eu consideram ca sunt singura, nu era asa. Binenteles ca actioneaza tot prin oamnei, insa important este sa realizezi minunea pe care o face , si nu numai cu mine. Sunt convinsa ca sunt multe persoane cu probleme la fel sau chiar mai mari decat ale mele. As vrea sa-mi faceti astrograma si sa-mi spuneti care este procedura. Multumesc pentru timpul acordat si,, drum drept si lumina”.

  2. La multi ani ! Va doresc astre favorabile in noul an care tocmai a inceput.
    Va urmaresc de zece ani, ani in care am invatat de la dumneavoastra ce inseamna astrologie, cum sa folosim in folosul nostru aceasta astrologie, si ceeea ce mie mi se pare foarte important este ca am invatat datorita dumneavoastra si a astrelor sa pot sa fac singura un profil psihologic al meu si a celor din jurul meu.
    Exista in fiecare zodie anumite criterii generale, care pot fi :de personalitate,fizice,spirituale si pe care eu le-am urmarit in decursul anilor in care am ascultat si vizionat emisiunea dumneavoastra convingindu-ma ca fiecare dintre noi predispune de o anumita tipologie caracteristica unei zodii.
    Va multumesc ca existati , pentru ca mie si familiei mele ne-ati furnizat date si informatii utile atit din punct de vedere al previziunilor astrologice cit si din punct de vedere cultural si prin emisiunea de duminica , unde descoperim informatii interesante despre culturi ale diferitelor popoare, despre cristale, terapii alternative, despre economia diverselor state si despre bani.
    Va doresc putere de munca, pentru a ne putea impartasi si noua muritorilor de rind din experienta dumneavoastra atit de vasta in domeniul astrologiei si mai ales sa ne incintati cu informatii utile despre lumea trecuta , actuala si viitoare, despre acest pamint pe care traim cu totii ,precum si despre alte planete, civilizatii, istorii.
    Va multumim….

  3. Imi place la nebunie emisiunea dvs. Va doresc din suflet un an mai bun , sanatate si multe emisiuni . Sunt o persoana de la care avem foarte mult de invatat. Va apreciez si va admir …

    Pentru asta, va multumesc!

  4. De cand va ocupati dv de horoscop, ati zis vreodata ceva de bine de zodia leului? Eu va urmaresc de vreo 10 ani si nu am auzit niciodata. Chiar m-am saturat, parca sunteti o “piaza-rea” a acestei zodii.

  5. La multi ani! Doamnei Urania !
    Maine, 09 martie e ziua de nastere a doamnei Simona Varzaru!
    Pe aceasta cale ii dorim multa sanatate, bucurii si sa ne incante de fiecare data cu emisiunile ei minunate !!
    Toate cele bune!
    Mai multi admiratori din Galati.

  6. Sunt ani buni de cand va urmaresc!
    Va multumesc.
    Ce pot eu sa va urez? Tot ceea ce va doriti sa vi se implineasca!
    Chiar si ziua in care v-ati nascut este predestinata.
    Cand va privesc si va ascult pentru mine apare chipul ROMANIEI!
    Nu stiu de ce?
    Poate stiti Dvs?
    Inca o data va multumesc.

  7. stimata si distinsa ,,DOAMNA”nici nu stiu cum sa incep,dar acum cred ca a sosit momentul sa v-a contactez.de mult v-a ascult si ma-ti uluit cu previziunile d-voasrta.sper din suflet sa am ,,NOROCUL”sa m-a zariti in multimea de mesaje care va sant adresate.m sa v-a comunic niste vise si premnitii pe care nu stiu sa le descifrez.poate sant de ajutor ptr. mine sau ptr. tara sau chiar ptr. locuitori ei.cu tot respectul v-a rog sa-mi dati un semn si v-a contactez eu.
    cu multa speranta o umila fana asteapta . multumiri anticipate.in drumul cu lumina…

  8. Mult, chiar foarte mult îmi place emisiunea d-voastră , ,,Urania”, de la B1-TV, de multe ori m-ați avertizat asupra unor aspecte negative care urmau să se-ntâmple într-o săptămână anume și am rreușit să evit, dacă nu în totalitate, măcar să mai scad riscul. Unrmăresc în fiecare săptmână și mi se par cele mai plauzibile predicții astrale. Deosebită rubrica ,,Asteroizii de lângă noi”.

  9. Doamna Simona unde sunteti? Unde si cand veti relua emisiunea Pasul Fortunei ?
    Eu sunt berbec si in utimii ani viata mea a fost tumultoasa dar asta nu m-a descurajat . Uneori mi-au prins bine previziunile ascutate in emisiunile dumneavoastra. Va doresc succes si sanatate !

Lasă un răspuns

