GRIGORE VIERU – Nu am, moarte, cu tine nimic //SPIRIDON POPESCU-Doamne, dacă-mi eşti prieten//CORNELIU VADIM TUDOR -Ultima cafea


Grigore Vieru – Nu am, moarte, cu tine nimic

Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici măcar nu te urăsc
Cum te blestemă unii, vreau să zic.
La fel cum lumina pârăsc.

Dar ce-ai face tu şi cum ai trăi
De-ai avea mamă şi-ar muri?!
Ce-ai face tu şi cum ar fi
De-ai avea copii şi-ar muri?!

Nu am, moarte, cu tine nimic.
Eu nici măcar nu te urăsc.
vei fi mare tu, eu voi fi mic.
Dar numai prin propria-mi viaţă trăiesc.

Nu frică. nu teamă-
Milă de tine mi-i.
Că n-ai avut niciodată mamă.
Că n-ai avut niciodată copii.

Grigore Vieru – Nu am moarte cu tine nimic


SPIRIDON POPESCU-Doamne, dacă-mi eşti prieten

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum te lauzi la toţi sfinţii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu părinţii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
N-asculta de toţi zurliii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu copiii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Nu-mi mai otrăvi ursita,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu iubita.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum susţii în gura mare,
Moaie-ţi tocul în cerneală
Şi-nainte de culcare

Dă-i în scris poruncă morţii,
Când şi-o ascuţi pumnalul,
Să-l înfigă-n mine, Doamne,
Şi să lase-n viaţă calul….

SPIRIDON POPESCU-Doamne, dacă-mi eşti prieten-

Recita marele actor FLORIN PIERSIC

4

CORNELIU VADIM TUDOR :ULTIMA CAFEA


Hai, Moarte, sa bem o cafea
Ti-o fac cu caimac, aromata
Mai leapada-ti coasa cea grea
Si mantia asta ciudata.
Te rog sa iei loc in fotoliu
Nu ma supara daca fumezi
Dupa cine esti, Moarte, in doliu?
De ce tot suspini si oftezi?
E foarte fierbinte cafeaua
Nu te grabi, ca te frigi
Mai lasa-mi pe cer, inca, steaua
Daca eu am sa mor, ce cistigi?
Ai venit sa ma iei in persoana
Prea mare onoare imi faci
Din toata specia asta umana
Numai pe mine ma placi?
Hai sa-ti ghicesc in cafea
E bine sa stii ce te-asteapta
O cumpana grea vei avea
Dar tu te descurci, esti desteapta.
Esti tot timpul in criza de bani
Aici, te asemeni cu mine
De ce sa fim noi dusmani?
Eu te-nteleg cel mai bine.
Lumea te aplauda de departe
In zvon de corrida, olé!
Fii buna si-ntoarce-te, Moarte
Sa vad: dupa tine ce e?


Acum esti captiva la mine
Am vrut sa-ti arat, draga mea
Ca nu-mi este frica de tine:
Ti-am pus soricioaica-n cafea.
Corneliu Vadim Tudor (Ilustratie pe blog : M.M. )

 ***

Angel%20(111)´´ De la  nastere si pana la sfarsit, Moartea ne vaneaza vietile, fara scrupule.Ea nu are mama , nu are tata  si nici copii.Nu are mila de nimeni si nu stie sa planga.´´(´´Michael Jackson nu a murit´´-Marin MIHAI,Spania, https://mihaimarin.wordpress.com/2010/06/25/michael-jackson-nu-a-murit/ )

………..DRAGUL MEU TATA, ODIHNESTE-TE  IN PACE  ! (…TI-AM SPUS DE DUMINICA SEARA  CA AM LUAT BILET DE AVION SA NE VEDEM MARTI. DUMNEZEU TE-A CHEMAT LA EL DE LUNI…AZI,VIN ACASA,  SA NE LUAM RAMAS BUN !,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Maria Cristina Craciun /Ave Maria

 

Lasă un răspuns

