CRISTIAN PETRU BALAN (SUA).Poezie de dragoste-´´EU TE PICTEZ CU RAZE (sonet) ´´/ CRISTIAN PETRU BALAN (SUA).Pictura-´´DORINA BALAN´´ (sotia )


CRISTIAN PETRU BALAN : EU TE PICTEZ CU RAZE  (sonet)

 
 
(In foto: Cristian Petru Balan si sotia sa ,doamna Dorina Balan )

Eu te pictez cu raze de flori și de ninsoare

Ce-mi izvorăsc din sânge cu flăcări de mister,

La răsărit de lună, când stele curg din cer

Și-astfel m-aprind de arderi stârnite de-nnoptare,

Ca să-ți înalț altare din visu-mi efemer

Cu doine de lumină,  mirabil giuvaer…

Te-nalț, o, necuprinso, cu-amurguri cântătoare

Iar tu mă-mbraci în toamne și-n flori de palmier

scriitorul cristian petru balan la 18 ani-liceul i.l.caragiale ploiesti

Și-mi pustiești și cântul, și visul și culoarea,

Când mi-adumbrești prin grații durerea mea de dor.

Știu c-am să pot din raze să-ți țes înfățișarea

–-

Și să te urc pe tronul eternului  decor,

Unde, pe veci, domni-vei zdrobind prin ani uitarea

Iar eu rămân vulcanul de foc clocotitor !

   *******

CRISTIAN PETRU BALAN-pictand tabloul JUNELE EMINESCU RELAXANDU-SE IN MIJLOCUL NATURII-5 SEPT.14 OCT.2015-SUAPICTURA de CRISTIAN PETRU BALAN:

´´ DORINA BALAN´´ (sotia )

*****************************************************
DIN VOLUMUL´´ EROS -SONETE ´´
de CRISTIAN PETRU BALAN (SUA) :
cristin petru balan.EROS-SONETE

´´Eros…´´-Versuri: C.P.Balan / Muzica :´´Eros (Rain)´´ de Chris Spheeris 

Lasă un răspuns

