MANUELA CERASELA JERLAIANU-Poezii de dragoste //Muzica .CHARLIE CHAPLIN-This is my song


https://i0.wp.com/api.ning.com/files/0-TY9zC3Qo0xy4aJ4*Gd5fo*YohQdcEQob94TTI3T4p-jIpz8GKotsht4UqJ*As*r-Jaq26X1vP9eE-WKG7d-0JTf4FsPfzP/1172445528.jpeg

Revista ´´HAI,ROMANIA ! ´´ va prezinta un nou grupaj de versuri semnate de MANUELA CERASELA JERLAIANU.Ii multumim pentru incredere si colaborare.

Asteptam si creatiile dumneavoastra ,sa fie promovate aici  si sa incante sufletul cititorilor…Gracias!🙂

´´Domnul N.N. Negulescu este cel care mi-a deschis uşa ca să intru în cămara sufletelor dumneavoastră. Dânsul a fost primul ales de Tatăl meu ca să facă munca cea mai grea şi anume, conturul desenului meu spiritual, este primul om care a început să şlefuiască ce Tatăl alesese. Au urmat alţi aleşi, menţionez două nume: Academicianul Cristian Petru Bălan, membru U.S.R. şi membru A.R.A. şi Cezarina Adamescu, membru U.S.R. Nimic întâmplător, sunt oameni de marcă ai literaturii româneşti, oameni cu suflet de aur la care nu mi-am propus vreodată să ajung, să le bat la uşa sufletului. Au venit fără să îi caut. Efectiv, au apărut într-un moment în care un prunc are nevoie şi de mamă şi de tată. Spun acest lucru, pentru că fiecare are acesastă latură comportamentală cu mine. Mă declar fericită. În ascensiunea mea către Lumină, pot spune în versuri aşa: Lumea este minunată/ Am şi mamă am şi tată, Dar pe orişiunde sunt/Am pe Tatăl meu cel Sfânt. Sunt cu El din veşnicie,/ Dud şi Pace – Armonie,/ Dar acum pe-acest pământ, /Port cu Tatăl legământ./Tatăl meu mă ocroteşte/Şi nimic nu-mi porunceşte/Ci  m-ajută să dezleg/ Calea pe care azi merg. Sunt câteva din versurile poeziei: Lumea este minunată(…).Pr.stavr.RADU BOTIS- REVISTA ARMONII CULTURALE (http://armoniiculturale.ro/2016/09/13/radu-botis-lumina-din-taina-cuvantului/)

Imagini pentru revista armonii culturale

***MANUELA CERASELA JERLAIANU-POEZII DE DRAGOSTE

Oraşul ăsta plânge

Imagini pentru lagrimas DE LLUVIA GIF

Azi ,strada plânge în oraş

Sunt străzile prea pline

Cu telegrame şi-un poştaş

Ce parcă nu mai vine.

Mai şchioapătă un câine orb,

Lovind o călimară

Se sparge ţipătul de corb

În viaţa sa amară.

Eu mă trezesc, noaptea e grea

Şi frig mi-e la picioare,

Şi totuşi inima aş vrea

Să meargă la culcare.

Sprijin de pernă cotul stâng

Aud plângând oraşul.

Încep şi eu încet să plâng,

Dar sună lung poştaşul.

Alerg la uşă să-i deschid,

Iar lacrima oftează,

Oraşul învelit de zid,

Pe Domnul îl visează.

De ziduri, iată! Mă izbesc,

Poştaşul mă cuprinde!

În Raiul meu dumnezeiesc;

O stea te voi aprinde.

Balcoane albe se perind

Pe sub cerescul spaţiu,

Trec îngeri aripi fâlfâind

Cu vechiul lor nesaţiu.

Parcă aş fi un copilaş,

Gonind mereu spre soare

Şi-n mine plânge un oraş

Cu lacrimi mari de floare.

Pierduţi în visele din noi,

Azi, numărăm iar stele

Loviţi de lună şi de ploi,

De gândurile mele.

Nicicând n-a curs aşa de mult

Cu vise-nlăcrimate,

Dar zău că dacă le ascult

Mă-nfrigurează toate.

Şi mă voi duce-n asfinţit

Cu braţele prea pline

Acolo unde e-un sfârşit

Şi nu mai ştiu de mine.

Căci, iată! Azi, vă spun la toţi;

Am fost puţin plecată,

M-a prins oraşul jos sub roţi

Şi-am dispărut îndată.

Şi nu mai ştiu nici eu de când

Oraşul stă şi plânge,

Dar m-am întors în el şi sunt;

O lacrimă, de sânge.

Un Rai de stele stă întins

Pe-a veşniciei haos

Şi eu în spaţiul necuprins;

Iubirii, sunt adaos.

Iar luna dacă risipește

Imagini pentru lagrimas DE LLUVIA GIF

Iar luna dacă risipește

Praful din cerul ei stelar,

Și dacă nu te întâlnește

Rămân eu clipa ta de jar.

Și dacă soarele apune

În umbra viselor de jad

Pe mine noaptea mă răpune

Și-n cerul ei rămân nomad.

Și dacă marea va descrește

În marea grijilor din noi

Izvorul dragostei va crește

Între cerință și nevoi.

Și dacă amintiri vor trece

Cu talpa goală prin zăpezi

Noi ne vom risipi cât zece

În-frunze-uscate prin livezi.

Și dacă tinerețea arde

În munții de dor voi răsări

Iar îngerii nescriși în carte

Pe flori cenușă vor sădi.

Și dacă luna printre stele

Aproape nu va sta în joc

Atunci nici dorurile grele

Nu m-or cuprinde ca un foc.

Și dacă eu voi fi izvor

În anii plumburii ce vin

Mă voi închide-n versul lor

Să mă-nvelesc cu-al tău destin.

Și dacă-n mine vei apune

Voi strânge-n cântece o stea

Iar viața ei va fi genune

Ce-o prind în nemurirea mea.

În clipa tăcerii m-ascund

Imagini pentru lagrimas DE LLUVIA GIF

Pământul se zbate și ploaia dansează

Pe clipe absurde și vise de jar

Și-n liniștea serii iubirea valsează

De plânge într-una un sfânt în altar.

Pădurile toate se leagănă-n ramuri

Și norii vuiesc pe-arcane de timp

Când umbre străine și vise la geamuri

Risipă rămân pe-al vieții răstimp.

Acolo un suflet, insistă să doarmă

Pe visele nopții, pe stele și nori

Și lasă tăcerea să iasă din armă

În noaptea ce este mireasmă de flori.

Îndată privirea sărută fiorii

Pe mână, pe frunte, pe stelele lor,

Și vântul ce bate, cu apele morii

Rămâne să cânte: a sete de dor.

Bolnav de tăcere, bolnav de mirări

Mai arde și azi din soare un vid

Și stelele nopții se sting pe cărări

În cântecul zilei atât de perfid.

Iubirea e visul ce bate pe ramuri

În pomul răbdării cu perne cu tot

Și-n mii de dorințe ce-așteaptă la geamuri

Din inima firii să pot să te scot.

Rămasă pe-afară, de vină mă caut

Și cânt cu orchestra, vieții la nai

M-așez pe chitară, când suflu în flaut,

Dar tu prins de vise, în vise îmi stai.

Pe ramura nopții, se zbate pământul,

Pe clipa pierdută, eu vin alergând

Din vorba ascunsă, îți scutur cuvântul

Și-n clipa tăcerii: cuminte m-ascund.

De ce e casa goală!?

Imagini pentru lagrimas DE LLUVIA GIF

De ce e casa goală și vulturii-mi dau roată

Când amintiri de veghe cu noptea mă îmbată

Și când iubirea cerne atâta poezie,

Iar veacuri de tăcere se-așează pe hârtie!?

Astăzi mă simt străină și mă ridic din noapte

Pe adieri de clipe mușcând din mere coapte.

A cui rămân acuma când tu m-ai părăsit

În broderia zilei cu-armuri de răsărit?

Cuprinde-mă în brațe și strânge-mă de mână

Uitând în ceasul sorții iubirea ce se-ngână,

Tu ,visele de noapte dezleagăle-n izvor

Ca să le beau cu sete și-n  Raiul tău să zbor.

Tu, valurile mării, să le-mlpetești ușoare

Cu soarele din noi, topindu-se-n ninsoare

Că eu mireasă sunt, o lună de tăcere,

Luceafărul ești tu, în casa mea, durere.

Imagini pentru lagrimas DE LLUVIA GIF

Versuri de MANUELA CERASELA JERLAIANU


revista-hai-romania-marinmihai-spania-mihaimarin-wordpress-c

Descantec de ploaie, versuri Ana Blandiana, muzica Maria Magdalena Dănăilă

´´E-n aer miros de dragoste viu,
Şi toţi trecătorii adulmecă ploaia să-i simtă mirosul,
Pe-o asemenea ploaie poţi să te-ndrăgosteşti fulgerător,
Toţi trecătorii sunt îndrăgostiţi´´

Imagini pentru citate chaplin

–––––––––––––––

*****MUZICA

Charlie Chaplin-This is my song /Orchestra JAMES LAST

 

***RECOMANDARI.

DESCOPERA MINUNILE NATURII DE PE BLOGUL ADELEI TEBAN !

Imagini pentru ADELA TEBAN

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14434916_543095765860636_4836461318036112096_o.jpg

2

https://adelateban.com/

 

Lasă un răspuns

