CLAUDIA BOTA (SUA)-Poezie,pictura si desene // Muzica folk-EMOTIE DE TOAMNA//De Sf. MARIA.MIHAELA UNGUREANU-BINDER ,ÎNTR-UN CONCERT DE EXCEPŢIE ,LA BISERICA ROMÂNEASCĂ „SF. ANTONIE” DIN VIENA


https://pbs.twimg.com/profile_images/470994806429073409/uKwloWpG.jpegEste profesor de religie la Şcoala Gimnazială „Luceafărul” din Bucureşti iar ca preocupări artistice are poezia şi pictura.

În anul 1994 a absolvit cursurile Facultăţii de Teologie Ortodoxă (MA) a Universităţii din Bucureşti. Din 2007 este Master în Management Educaţional şi în Consilierea în managementul carierei în domeniul profesional şi tehnic (COC)

Claudia Bota

Începând din 2012 a primit calificarea în calitate de consultant în carieră, dat de GCDF (Global Career Development Facilitator) Statele Unite ale Americii. Între 2011-2013 frecventează Salonul Artelor „Boema 33” din Bucureşti şi cenaclul „Vama literară”, moderat de poetul Daniel Vorona. Ca şi publicaţii literare am putea enumera Lumină lină (New York, SUA), Clipa (Anaheim, California, SUA), Jurnalul Bucureştiului, Singur (Târgovişte), ProLitera (Germania), Confluenţe Literare (Bucureşti), ş.a.

A participat la diferite concursuri de poezie:

– Concursul National ”Sclipiri de iarna” Povestile Craciunului Antologie de texte, creatie lirica si proza, ale cadrelor didactice şi elevilor, cu poezia „O zi de decembrie”cu care obţine o mențiune

– Concursul Național ”Fascinația Anotimpurilor în literatură și artă”, Bârlad, în iunie 2011, Ediția a II-a, Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului Inspectoratul Școlar Județean Vaslui, Casa Corpului Didactic Vaslui, Școala de Muzică și Arte Plastice ”N.N Tonitza” Bârlad, Editura Sfera, cu poezia „Atâta ninsoare”, cu care obţine premiul III.

– Concursul internațional de poezie „Călător prin stele, desfășurat in Municipiul Onești, în perioada 29 decembrie 2015-15 ianuarie 2016 cu poezia cu titlul „Atârnă iubirea de inima mea”

În 12 martie 2016 participă în Trebisacce – Italia, la prima ediție a Premiului Literar Internațional Corona, eveniment dedicat  memoriei poetului Gianfranco Cianciaruso, unde a obținut o mențiune specială cu poezia „Iubire lasă-mă să-ți mângâi fruntea´´. (gazetadespania.es)


CLAUDIA BOTA––––poezii

Eu si Bunul Dumnezeu

Imagini pentru LOVER

Eu si Bunul Dumnezeu stam adeseori
Si gandul si privirea mi-o stie la ceas de taina
Si stiu ca-s un biet muritor al lumii fara de lume,
Chiar de-am cazut, El ma ridica cu bunatatea Sa,
Si lumea pentru Tine am parasit-o ca sa ma alatur,
Miloanelor de suflete ce nu sunt adormite.
Sa ma luminez din Lumina cea adevarata,
Iar Cuvantul Tau sa ma adape din izvoarele cele line,
Caci Tu esti Calea,Adevarul si Viata
Si orice lucru in lume nu-si gaseste valoarea
Decat la Tine, Tata al noastru Ceresc .
––

Cuvântul e putere

Imagini pentru PRIER

Nici un cuvânt al unui popor, nu e barbar,

Toate cuvintele noi le-am primit în dar,

Logosul nu ne separă, ci ne adună,

În adevăr și nu în minciună.

 

Cuvântul e puterea întru geneză,

Căci toate-n El, din nimic le-a creat,

Atunci când acel nimic nu era definit,

Pentru a fi din acel a nu fi, un om desăvârșit.

 

Cuvântul e putere întru credință,

E viața care aduce năzuință,

Pe fiecare îl mângâie când îl doare

Punându-i viața la încercare.

 

Cuvântul e putere întru mântuire,

Înalță pe cel ce dă iubire

Și dăruiește pacea inimii,

Pe care mulți o caută în neștire.


Emanația iubirii 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/54/44/dc/5444dcf56d6a73f80250adc6863deea1--twin-flames-surreal-art.jpg

Parcurg ziua luminii cu sufletul la Tine, 

Eman iubirea care învăluie totul, 

inima îți distinge gândul, 

multe scântei rupe din mine.  

 

Efervescența încrustată în ochii minții 

mă face să înfloresc mereu.

Chiar dacă primăvara a trecut, 

înfloresc, fără să-mi fie greu.  

 

Te iubesc, dragoste purtată pe ape, 

Te iubesc, dragoste purtată pe pământ, 

Te iubesc, dragoste purtată spre cer, 

Te iubesc, chiar și când vântul bate, 

bate, pustiit de dor.  

 

Nimic nu mă va face să cobor. 

Totul mă-nalță! 

Mă ridică la tine, 

prin aburul scânteii divine, 

ființa mi-e plină de lumină.


Zburați cu propriile voastre aripi 

 

Zburați mereu în largul vieții,

Cu propriile voastre aripi, ca și condorul,

Care veghează tainic cerul,

Privind nelimitat de spațiul ceții.

 

Zburați și fiți mereu, cu sufletele calde,

Ducând în drumul vostru, lumini necreate,

Desăvârșiți-vă menirea cu inimile date,

Chiar și când veți merge neînfricați, pe valuri încercate.  

 

Iar al vostru suflet de copil să-l păstrați, 

Cu dragoste de mamă, de tată și de cei sărmani,

Să luminați prin fapte bune, durerile celor orfani,

Năvalnic suferința să o eliberați.  

 

Zburați copii, nu vă lăsați! 

––––––-

MAMĂ, UN GLAS ATINGE INIMA TA…
Imagini pentru PRIER
Mamă, un glas atinge inima ta,  
E glasul dintru-nalt pentru-a te chema.  
Nimic din viaţă nu mai poate rezista.  
Acum eu mă alătur să-ţi caut respiraţia,  
Chiar dacă căldura inimii s-a ridicat,  
Mâna mi-o întinzi, fiind cazută,  
Spre tine, acum, mă-ndrept tăcută.  
 
Pe pământ, prea senină,  
Prin pântec mă leg prin cămăşi divine.  
Cer năpustit, cu atâtea suspine,  
Un cântec de afecţiune, îngerii cântă din harfe.  
Prin beznă, lumina ta persistă,  
Doar inima, în toamna grea, ţi se mai zbate,  
Te-nalţi, peste nori, prin iubirea mea.  
 
Vreau să mă alătur ţie, mamă,  
Dar tu mă-nveţi să stau calmă,  
Drumul să mi-l urmez,  
fără a fi străină,  
Într-o lume atât de plină.  

revista-hai-romania-marinmihai-spania-mihaimarin-wordpress-c**********PICTURI SI DESENE DE CLAUDIA BOTA

Imagini pentru claudia bota

*******************************MUZICA FOLK

fluturi

Emotie de toamna.Versuri: NICHITA STANESCU/Muzica: NICU ALIFANTIS :

stire  CULTURALA–––––––––––-
GEORGE ROCA (Australia)-
MIHAELA UNGUREANU-BINDER ,ÎNTR-UN CONCERT DE EXCEPŢIE ,LA BISERICA ROMÂNEASCĂ „SF. ANTONIE” DIN
VIENA
Imagini pentru mihaela ungureanu binder
Renumita mezzosoprană de talie internaţională, Mihaela Ungureanu-Binder, va susţine un Concert de muzică sacră, în cinstea Maicii Domnului, împreună cu invitatele ei la Biserica Ortodaxă „Sf. Antonie” din Viena.
concert la viena
Repertoriul pe care îl vor susţine cele trei mezzosoprane Mihaela Ungureanu-Binder, Eva Piterova (Slovacia) si Tatiana Gonzales (Ecuador) va conţine arii faimoase, precum “Ave Maria” în trei versiuni compoziţionale: Schubert, Gounod şi Caccini; dar şi Duette remarcabile. La pian Eliana Moretti.
Mezzosoprana Mihaela Ungureanu-Binder este renumită pentru ambitusul său vocal particular şi pentru rolurile de marcă. Şi-a făcut debutul la Opera de Stat din Viena în 1998, iar din 1999 a cântat pe toate scenele importante din Europa. A avut apariţii radio şi de televziune pe mai multe posturi impoartante precum: ORF, ZDF, ARTE, RADIO FRANCE.
Evenimentul are loc pe 11 septembrie 2016, la orele 18:00
Adresa: Pouthongasse 16, 1150 Viena
Intrarea este libera.
––––––––––-
george roca
by George ROCA (Australia)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.